Planleggingsdager 12. og 13. august

Høstens to første planleggingsdager er gjennomført, med faglig oppdatering, planlegging og teambuilding!

Vi har hatt to inspirerende og nyttige dager, psykisk helse har vært hovedoverskriften begge dagene.

Inger Bergkastet og Line Melvold har holdt foredrag for oss, påfyll av kunnskap og mye refleksjon gjør at vi stadig er i utvikling og endring- til barnets beste. Alle barn som går i Birkebeineren Friluftsbarnehage skal oppleve å bli sett og få en følelse av å være unik, og ikke minst kjenne at svaret på spørsmålet: "Liker du meg?" er et høyt og rungende JA!

Fredag gjennomførte vi planleggingsdagen sammen med Nybu barnehage, for femte år på rad har vi et faglig samarbeid. Dette er fruktbart og utviklende, sammen blir vi enda bedre!

Fredagen startet med vår egen utgave av Mesternes Mester: stor innsats, varierende grad av konkurranseinstinkt, mye latter og samhold- og til slutt stod vi igjen med to mestere som begge fikk 10 poeng!

Vi gleder oss til et nytt barnehageår som vi sammen skal fylle med nye opplevelser.