30 år siden OL på Lillehammer

12. februar markerte vi at det var 30 år siden OL ilden ble tent på Lillehammer, med vårt eget mini- OL

Vi er så heldige å ha ski- in- ski- out, med løyper som har olympisk standard, så for oss var det naturlig å markere at det akkurat her hvor barnehagen ligger kan vi kjenne på et olympisk sus!

OL 94 er et tema som har fenget barna, og de synes det har vært spennende å høre om det som skjedde på skistadion før vi hadde barnehage her.

OL ilden ble tent, vi hørte på sangene fra OL samt nasjonalsangen til alle sju landene vi har tilknytning til. Vår turkamerat på 79 år stilte også i komplett antrekk fra OL 94.

Vi hadde øvelsene: langrenn, skiskyting, slalom og aking, programmet ble avsluttet med utdeling av helt ekte medaljer til alle sammen